פירוק רכבים לאתר תאונה – מעבירים אותו לברזל

בישראל מתרחשות מידי יום עשרות תאונות, ואלפי תאונות מידי שנה. על רובם אנחנו לא שומעים מכיוון שאלו תאונות קלות שבחלקן הקטן אף לא מדווחות למשטרה ונסגרות בין שני הצדדים ובחלקן אלו תאונות עם נפגעים קלים וגם עליהן לא מדברים בתקשורת. אז על מה כן מדברים? על תאונות קשות, על תאונות עם הרוגים או פצועים קשה, תאונות ש"מעניינות" את הציבור. אם עשיתם תאונה ויצאתם חיים ממנה אתם קודם כל צריכים להגיד תודה. מעבר לכך אתם צריכים לדאוג לרכב ואם הוא טוטאל לוסט, אתם צריכים למצוא קניית רכבים לפירוק בין אם זו קניית רכבים לברזל או לחלקים.

רכב לפירוק אחרי תאונה
לא יודעים לנהוג? בסדר נסלח לכם…

ההחלטה על טוטאל לוסט

לפני שאתם מחפשים שירות פירוק רכבים, אתם צריכים לוודא שגם מבחינת חברת הביטוח הרכב כבר לא שמיש יותר. כדאי מאוד לעשות את זה בצמוד לחברה, שבדרך כלל שולחת את הרכב למוסך, שולחת אליו שמאי שיעריך את הנזק ברכב, ואם הוא מחליט שלא משתלם לחברת הביטוח לתקן את הרכב, הוא מכריז עליו כרכב שאמור לרדת מן הכביש. בדרך כלל השמאי הוא זה שיוריד בשבילכם את הרכב מהכביש אך אתם חייבים לוודא שזה כך ולבקש אישור להורדה הזו. לאחר מכן אתם צריכים למצוא קונה רכבים לפירוק, מישהו שידאג לקחת את הרכב וישלם לכם עליו כמה מאות או אלפי שקלים.

אם יש לכם במקרה מצבר ישן שאולי שרד תוכלו למכור אותו לספק אחר אך לפעמים מומלץ להעביר את כל הרכב איך שהוא לחברה אשר מנהלת הכל במקום אחד.

אין לכם מה לעשות עם הגרוטאה

אז למה למצוא קונה רכבים לפירוק? כי אין לכם אופציה טובה יותר למכירת הרכב שלכם או יותר נכון, מה שנשאר ממנו… אתם יכולים כמובן לנסות ולפרק את החלקים לבד ולמכור אותם אך אם אין לכם ניסיון בזה, זה סתם יהיה בשבילכם כאב ראש ולא מעט מאמץ. שירות פירוק רכבים הוא שירות שעושה בשבילכם הכל, מגיע לקחת את הרכב מאיפה שהוא נמצא, מפאר את הרכב בין אם זו קניית רכבים לברזל או קניית רכבים לפירוק, ומשלם לכם בדרך כלל המזומן על הרכב שלכם. יש לכם משהו טוב יותר לעשות עם הרכב? ככל הנראה לא…

מיליונרים כנראה לא תהיו מזה.

קניית רכבים לפירוק לא תהפוך אתכם למיליונרים. מן הסתם תקבלו כמה מאות שקלים ואולי אלפי שקלים בודדים, אבל זה הרבה יותר מכלום ומחתיכת גרוטאה שיושבת לכם בחצר של הבית כל הזמן. רכב לאחר תאונה הוא גם רכב פחות בטיחותי גם אם במקרה מצליחים להציל אותו. הוא עלול להיות בעייתי הן לנוסעיו והן לאחרים שעל הכביש ולכן הדבר הנכון ביותר יהיה לא להילחם על חייו אלא פשוט לשחרר אותו. יש עוד יתרונות שלפירוק רכבים, יתרונות כמו מיחזור של החלקים של הרכב כך שהם יפחיתו את הייצור וכמובן, הורדה מהכביש של רכב שפולט יותר מידי מזהמים, ושני אלו מסייעים לשמירה על איכות הסביבה טוב יותר.

טיפים לתושבי חולון והמרכז:

מחפשים קונה רכבים לפירוק בחולון שילווה אתכם בתהליך? חייגו : 072-334-1127

מידע נוסף בנושא פירוק רכבים בחולון והסביבה בטלפון  : 072-3222813

רכבים לפירוק פרסומת