האם כדאי להחליף מנורה ביתית לבד? שאלנו חשמלאי

לפעמים אנחנו לא יודעים בדיוק איזו פעולה כדאי לנו לבצע בעצמנו ואיזו פעולה דרושה לביצוע על ידי איש מקצוע. זה ככה בכל תחום בחיים וככה גם בתחום החשמלאות. לא כולם יודעים אבל חשמלאות הנה אחד מן המקצועות הכי מכובדים בתחום אנשי המקצוע שמגיעים לבית והוא בין היחידים הדורש בצורה חוקית תעודת הסמכה מסודרת. מדובר במקצוע רגולטורי ולכן הרבה פעמים אנחנו לא יודעים מה מותר לנו לבצע בעצמנו ובשביל מה אנחנו זקוקים לאיש מקצוע, אז האם כדאי לנו להחליף מנורה ביתית לבד? שאלנו חשמלאי על כך ועל עוד מספר דברים והופתענו מהתשובות…

חשוב להדגיש כי את עבודות החשמל יכול רק אבל רק איש מקצוע לבצע והוא חייב להיות חשמלאי מוסמך לשם כך. עבודות חשמל שאינן נעשות על ידי איש מקצוע הינן עבודות מאולתרות והן חושפות את האדם לסיכונים רבים מקצר חשמלי עד שריפה ולכן ישנם מקרים מאוד ספציפיים שבהם מותר לעשות את עבודות החשמל בעצמנו ולפעמים זה מומלץ מאחר וזה יחסוך לכם זמן המתנה לחשמלאי וכן את עלות הטיפול והביקור שלו.

מחפשים מומחה באזור רמת גן -גבעתיים ? היכנסו לאתר חשמלאים IL ומצאו חשמלאי ברמת גן זמין לשירותכם 24 שעות ביממה.

חשמלאי רמת גן מחוז תל אביב

החלפת נורות הנה הגדרה לפעולה שמותר ואף רצוי לעשות לבד, מתי יש צורך להחליף נורה? מתי שהנורה אינה מתאימה להספק החשמלי או במקרים שבהם היא נשרפת או אינה שהיא לא מורכבת כמו שצריך. חשוב לבדוק תמיד שכאשר אתם מחליפים נורה תמיד תסגרו את החשמל ותבטחו את עצמכם מכל סיכוי לפגיעה חשמלית ישנה גם האפשרות לתיקון מכשירי החשמל בבית, חשוב לוודא שאינם מחוברים לחשמל ואתם יכולים לבצע את התיקון על ידי פירוק והרכבה כאוות נפשכם, אם מדובר במכשיר חשמלי חדש בעל אחריות מומלץ לא לבצע זאת מכיוון שפתיחה לא על ידי איש מקצוע המגיע מן האחריות תבטל אותה, ואם תקרה תקלה לא תזכו לקבל את הטיפול שמגיע לכם.

אז במקרים שבהם החלטתם לבצע את ההחלפה בעצמכם, תבצעו בדיקה שאכן אתם יכולים לבצע זאת, תיכנסו לפורומים השונים, תתייעצו ואפילו תחפשו בגוגל אולי הפתרון הוא פשוט ממה שחשבתם ואולי אף תלמדו ותמצאו תחביב חדש להתעסק בו. לעומת זאת עבודות חשמל רבות אינן יכולות להיעשות ואפילו אסורות על פי חוק לביצוע על ידכם זה מתחיל מחלפת מפסקים ומגיע לשינויים רשת החשמל הביתית. רשת החשמל הביתית דורשת עבודה של איש מקצוע מוסמך ולא יכולה להתבצע על ידכם. לכן אם יש לכם תקלות ברשת החשמל אל תהססו להתקשר לאיש מקצוע, חשמלאי מוסמך בעל תעודה שיבצע את העבודה בצורה הטובה והבטיחותית ביותר וכמובן השקופה ביותר מולכם. תבקשו לראות את התעודה שלו שמאפשרת לו להתעסק בתחום ואפילו תבקשו עצות בנוגע לדברים שניתן לבצע לבד בבית ללא הזמנת החשמלאי.