המדריך המלא לרכישת מצבר לרכב

מהו מצב לרכב ומה תפקידו ?

מצבר לרכב הוא מעין תחנת כח קטנה אשר תפקידה לספק חשמל ואנרגיה על מנת להתניע את הרכב וכן לספק חשמל עבור כל החלקים הצורכים חשמל ברכב המצבר בנוי לרוב משישה תאים של עופרת הטבולים בחומצה העופרת הטבוןלה בחומצה יוצרת פעולה כימית אשר מייצרת חשמל וכך מסוגל המצבר לספק חשמל לרכב בנוסף מצבר הרכב "יודע" להחזיר לעצמו את החשמל שנלקח ממנו בזמן הפעולה ומטעין את עצמו על ידי מנוע מיוחד המותקן בתוך מנוע הרכב ובשעת פעילות מנוע הרכב המצבר נטען לצורך הפעלה הבאה. בדיקת תקינות מצבר

חשיבות תקינות המצבר

ישנה חשיבות רבה למצבר תקין המצבר בראש ובראשונה להתנעה תקינה של הרכב ללא תקלות ובמהירות בנסוף המצבר מספק חשמל לחלקים שונים ברכב הצורכים חשמל החל ממחשב הרכב אשר אחראי על כל פעולות המנוע ותפקודו השוטף של המנוע והרכב ועד לחלונות חשמל ולמערכת הניווט. מצבר תקול שאינו תקין יכול לגרום לקצרים ולזרימת חשמל שאינה תקינה דבר העלול לגרום לנזקים במערכות השונות של הרכב.

הטעויות הנפוצות ברכישת מצבר לרכב

ישנם רבים המתלבטים בין רכישת מצבר חדש לרכישה של מצבר יד שניה משומש במחיר מוזל רכישת מצבר יד שניה אינה כדאית בכלל למרות המחיר הזול שניתן למצוא מצברים יד שניה חשוב לזכור כי מצברים אלו הינם מצברים שכבר נגמרו ועברו תהליך של מילוי מחדש של המצבר מצברים כאלו אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן ונגמרים לרוב לאחר שימוש של כמה חודשים בלבד הרכישה האידיאלית הינה מצבר חדש לרכב המגיע עם אחריות על תקינותו ותקופת חיים ארוכה.

כאשר רוכשים מצבר חדש לרכב רוכשים חיים ובטיחות בכביש רכב שעובד על מצבר שאינו תקין מסוכן ויכול לגרום לתאונות ולתקלות שונות. לכן כדאי לרכוש מצבר איכותי ולא להתפשר על על מצברים מסוגים פשוטים.

עוד דבר שיש לזכור כי ישנם מצברים המיובאים מחו"ל ואינם מיוצרים בארץ במידה והינכם לפני רכישת מצבר תוצרת חו"ל בדקו אם המצבר מתאים לעבודה עם האקלים הישראלי הטיפוסי.

https://youtu.be/bg8Rw7p-K9w

כיצד תדעו אם עשיתם עסקה טובה?

כמו בכל עסקה ישנם כמה גורמים לביצוע עסקה טובה המחיר, האיכות של המוצר וכמובן השירות איכות המצבר משתנה מחברה אחת לשניה וניתן להבחין באיכות המצבר בעקבות האחריות המשודכת אליו ככל שגודל האחריות תהיה ארוכה יותר הדבר מלמד כי גם האיכות של המצבר תהיה גבוהה הרבה יותר.

כמו בכל תחום גם בענף המצברים ישנה תחרות גבוהה ולכן ניתן למצוא מחירים טובים עבור המצבר לרכב אין סיבה שתשלמו יותר עבור מצבר לרכב אם עד היום היו מספר חברות בודדות שייצרו ומכרו מצברים לרכב כיום ישנו מחבר רחב של חברות המשווקות ומייצרות מצברים לרכב לכן כדאי להשקיע מעט זמן על מנת לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים כדי שתגיעו למחיר הטוב ביותר עבור המצבר.

מה משפיע על מחירי המצברים

מחירי המצברים אינם קבועים ונתונים לשינויים בראש ובראשונה בעקבות מחירי העופרת העולמיים עליה או ירידה של מחיר העופרת בעולם הינה השפעה ישירה על מחיר המצבר אך בנוסף לכך  עדיין נוכל למצוא פערים גדולים במחירי המצברים בין המוסכים השונים או בין החנויות המוכרות מצברים. ניתן לבדוק מחירי מצברים במחירון המצברים לפי סוג הרכב  כדי לשפוך קצת אור על המחירם הקיימים בשוק.

מהיכן כדאי לרכוש מצבר לרכב?

ישנם מגוון מקומות בהם מוכרים מצברים לרכב כגון חנויות לאביזרי רכב, מוסכים, ונותני שירותי דרך.לרוב אם תרכשו מצבר אצל אחד מהמקומות הנ"ל תשלמו מחיר יקר עבור המצבר לרכב שלכם כיום, ניתן למצוא כמעט בכל מקום טרנד חדש ומפנק של שירות מצבר עד הבית שירות זה מסופק על ידי חברת מצברים או ספקית מצברים שכל תחום העיסוק שלה הוא אך ורק מצברים בחברה שכזו תוכלו למצוא מחיר משתלם הרבה יותר משאר המקומות היות ותחסכו את פערי התיווך השונים אשר גובים ממכם בעלי העסקים השונים בנוסף תקבלו שירות של התקנה ורכישת המצבר היכן שתמצאו בישחת טלפון אחת תוכלו להזמין שירות שיגיע עד אליכם גם בשעות הקטנות של הלילה יחליף עבורכם את המצבר ויגבה מחיר הוגן עבור המצבר החדש בנוסף כדאי לזכור כי ישנו מבחר גדול יותר אצל חברות המצברים מאשר בחנויות השונות ובמוסכים.

להזמנת שירות עד הבית לחצו כאן

מעוניינים לרכוש מצבר ליונדאי? לחצו כאן